maanantai 25. heinäkuuta 2016

Työryhmä esittäytyy - Sami S


Työryhmä esittäytyy, kahdeksas osa Sami

Sami Sivonen
Olen 30-vuotias…
  • Hitto, joks mie oon niin vanha?!
Kyllä vain.
  • Jes!!!
Siis, olen 30-vuotias teatterin tekijä Pirkkalasta…
  • Mut eiks tää tehdä Imatralle?
Joo, mut mie asun Pirkkalassa.
  • No miks sie sit Imatralle asti meet teatteria tekemään?
No, sain kokoon niin pirun hyvän porukan ja apurahan, et pakkohan se on.
  • Oookeiiiii…. Hmmm…
Niin, siis oon teatteri-ilmaisun ohjaaja…
(naurua)
NO OLEN!!!
  • Juu juu, siis, oothan sie!
Nii…
  • Tosin, et valmistunut…
No en ole, pitääkö siitä aina jauhaa!
  • Ei, tuli vaan mieleen. Jatka toki.
Huoh… Aina tätä samaa…
  • No, kerro ny jotain.
Oon ollu lavalla ja ohjaajana jo yli kymmenen vuoden ajan. Kaikki nuo esitykset on valmistanu minuu tähän kesään 2016. Suurin haaste ikinä, kahdessa viikossa kasaan täysin uusi, eastern-tyylinen esitys, josta löytyy huumoria ja draamaa.
  • Jopas, meinaatte saada valmiiks?
Juu, kyllä mie niin uskon.
  • Nii, jotkut harjoittelee valmista tekstiä puol vuotta, mutta työ teette oman kahdessa viikossa??
Ollaan me jo valmistelutöitä tehty alkuvuodesta, mutta joo, käsis syntyy lopullisesti vasta nyt. 6.8.2016 on valmista, usko pois.

  • Saas nähä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti